CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 2 February 2012

Jujur Adalah Jalan Yang Terbaik .


Hye semua . Cerite kali ni saye nak masok tentang hati . Baru-baru ni saye dah berterus terang dengan Mr.K . Saye dah penat nak tanggung rahsia tu lame-lame . Jadi , saye ambil keputusan untuk berterus terang supaye sume ni akan lebih jelas . Saye tahu Mr.K akan marah dan MUNGKIN akan hilang rase sayang pada saye secare sedikit demi sedikt . Tapi saye sedia untuk terime semua kemungkinan tu sebab ianya berpunce dari saye . Kalau lah saye ni bukan jenis yang mudah sayang orang , mesti bende ni tak jadi . Ok , masing-masing tau kan tentang diri korang . Macam tu jugak saye . Saye tau diri saye ni jenis yang mudah sangat nak sayang orang . Tak salah kalau nak sayang orang ramai sebab boleh mengeratkan hubungan antare manusia . Tapi sayang korang mesti ade hadnye . Korang mesti tetap kan pendirian korang supaye tidak tersasar sayang korang tu .


DON'T EVER MAKE A MISTAKE . Ingat tu . Saye sekarang dah buat satu kesilapan dan saye sendiri akan habiskan nye dengan care berterus terang kerana berterus terang adalah yang terbaik untuk menyelesaikn masalah . Memang kite akan hilang salah satu orang yang kite sayang .Tapi korang jangan risau kalau dia hilang sebab Tuhan dah sediakan insan yang terbaek untuk umat nye . Sekarang saye rase sedikit lege sebab saye sudah berterus terang dengan sebelah pihak . Dan cume menunggu lagi sebelah pihak untuk berterus terang .

##so untuk Mr.K , kalau bace post ni I ' M   R E A L L Y   R E A L L Y   S O R R Y .
 
saye tau saye dah buat awak marah sebab awak tak suke orang yang menipu dan saye orang yang awak sayang telah tipu awak untuk kali pertame nye .




Terima Kasih kerana sudi membaca ENTRY ini

0 comments:

Post a Comment